MYCKET SOM SNURRAR

Ja, det är en del att tänka på nu innan resan. Försäkringar, mobilabonnemang, boka flyg...och tror ni jag orkar ta tag i det? Nä. För det känns fortfarande inte som det ska hända. Men det ska ju faktiskt det, så snart är det väl dags för mitt lilla huvud att förstår det och få tummen ur.

Idag har jag återigen legat i soffan och tyckt synd om mig själv för att jag är sjuk, men lite nytta har jag ändå gjort. Tvättat, lagat mat och krattat äpplen. Alltid något. Och hälsat på morfar på sjukhuset. Stackarn har opererat knät för fjärde gången på bara några år, och om en månad väntar en femte operation. Stackars lilla morfar.

Snart ska jag hänga lite tvätt och sen parkera mig under en filt framför lyxfällan tror jag minsann. Varit trött idag, så det blir en tidig kväll och förmodligen en massa längtan efter min fina pojke innan jag lyckas somna. Bara att vänja sig är jag rädd..


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0