SJUKSTUGA

Valde att sjukskriva mig igår, fast från vad vet jag inte. Men sjukskriven var jag ändå. Jag parkerade mig soffan på morgonen och sedan lämnade jag inte den förrän runt fem, då jag begav mig ner på stan för att uträtta lite ärenden. Köpte med mig en chai latte och promenerade bort till strömvallen för att kolla på lillebrors match. Spännande värre blev matchen till slut, men gif lyckades hålla undan och vinna med 2-1. Ett mål fick han göra också, lilla svampen våran.

Nu ligger jag i sängen, ännu mer förkyld än igår, så jag tror jag tar mig friheten att sjukskriva mig idag igen. Morgondagen ska eventuellt spenderas i gåsholma med mina favoriter, så då vill jag vara piggare än så här!


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0