CUDDLES

Jag har märkt att Rose är väldigt kramig och gosig de senaste veckorna. Det beror förmodligen på att hennes föräldrar har varit borta mycket och att hon då söker sig till mig, och att hon börjar se mig som en naturlig del av hennes vardag. Men sen är det nog också att hon vet att jag åker hem snart och kommer vara borta några veckor, för hon vill mysa och kramas mer och mer för varje dag. Nu har hon börjar pussa mig på kinden också då och då, fast jag får inte pussa henne haha. Men jag älskar att hon är gosig, det är så mysigt! Idag frågade jag om hon skulle sakna mig när jag är hemma, och det skulle hon för "I like you so very much". Aaaw mitt hjärta smälte.



LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: soffan

alltså det där hade lika gärna kunna varit en bild på dig!! fan va sjukt.. kanske inte handen då, men resten! galet

2013-12-19 @ 10:09:12

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0