FFFFFFREDAG

Den här dagen har jag ägnat åt att ta emot paket och guidat runt en snubbe som skulle kolla dörrarna. Återigen något som är fel med det här huset. Katastrof hur ett så nybyggt hus som det här har så mycket problem. Sedan har jag dessutom hunnit med ett mag- och ryggpass här hemma på vardagsrumsgolvet. Det går det med, känner att jag kommer ha träningsvärk i helgen! 

Ikväll ska jag träffa finska Karoliina och hennes lilla au pair-gäng. De ska gå ut men jag är lite kluven huruvida jag ska hänga med eller inte... Är himla osugen på det men samtidigt är det ju nästan katastrof att jag inte varit ut här i London än. Är nog den enda au pairen här omkring som inte festar var och varannan kväll haha. Men ja, vi får se hur jag gör till slut. Hänger med dem till en början i alla fall! 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Det är klart du sk hänga med ut !! Ha kul nu !!!

2013-12-06 @ 17:54:06

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0