HEATHROW

Nu sitter jag på Heathrow och väntar ut tiden. Fick julklapp och present av familjen imorse och Rose hjälpte mig att packa ner det så försiktigt som möjligt i väskan. De är så gulliga! Rose hade tydligen varit ledsen imorse över att jag skulle åka och tyckt att det var en dålig ide haha. Så vi kramades extra mycket innan hon gick till skolan! Steph skjutsade mig Paddington så tog jag Heathrow express till flygplatsen. Awesome tåg! Lätt värt det. Incheckningen gick übersnabbt så klockan tolv var jag helt klar med allt. Så nu sitter jag och dricker te och väntar på att klockan ska närma sig avgång. Vill vara hemma nuuuuuu. Men ikväll så, ikväll ses vi Sverige!!
Så glad är jag över att få komma hem! HAHA 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Tokfia!!!:))

2013-12-19 @ 17:43:32

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0