JULPYSSLANDE

Gårdagen spenderade jag till diverse pysslande och fixande. Allt jag kan säga nu är ett stort tjockt HAHA. Äh, det löser sig. Förhoppningsvis. En vanlig eftermiddag med Rose och en kväll förgylld med läsning. Älska böcker! Och det är himla kul att läsa engelska böcker som utspelar sig i London när man är här, coolt på något sätt att hänga med i var det utspelar sig. 
Att bygga med klossar blir lite bättre när granen lyser så mysigt

Den här dagen har jag ägnat åt julklappsshopping! Hittade en hel del faktiskt, skönt! Så en sväng till för det sista borde räcka om jag har tur. Kom hem precis i tid för att hämta Rose på skolan, bra planering där. Vi julpysslade lite på kvällen, igår "gjöt" vi små julfigurer i formar och idag var det dags att måla dem. Otroligt vackra konstverk! Haha kanske inte, men det var mysigt i alla fall.




Nu ligger jag nerkrupen under täcket och kollar på film. Imorgon ser jag fram emot att träffa Cecilia!

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Snygga figurer men konstigt ställe att placera dem på ! Elementet !? 😉

Svar: Haha meeeen, de måste ju torka också!
JOSSAN

2013-12-11 @ 05:44:28

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0