PYSSEL OCH PACKNING

De här två dagarna som gått av veckan har jag ägnat åt storstädning och packning. Nu är badrummet skinande rent och mitt rum städat och fint för de släktingar som kommer flytta in där över jul. Det enda som återstår är att tvätta sängkläderna, sen är det redo. Halva resväskan består av julklappar, en fjärdedel av saker som ska lämnas hemma och resten kläder. Så jag prioriterar era julklappar över kläder hörrni ni, känn er hedrade! 

Idag pysslade jag och Rose lite på eftermiddagen. Jag är inte direkt känd som någon mästerpysslaren, snarare raka motsatsen, men idag fick jag något ryck och gick till en liten pysselaffär och köpte en massa saker. Så vi skapade lite juliga saker, men eftersom Rose tålamod är minimalt, blev det inte så mycket och inte så komplicerat, men alltid något. Hon var stolt och nöjd i alla fall! 





LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Tjusigt gumman ! Och kläder tycker jag mig se en hel massa i garderoben hör hemma. Så det ordnar sej nog ! Välkommen hem 💕

2013-12-17 @ 21:11:11

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0