SAMLADE I LONDON

Okej, så nu äntligen kommer en sammanfattning av helgen med familjen på besök!
 
Fredag: Jag jobbade på som vanligt under dagen, och när Jamies föräldrar kom hit på kvällen sa jag hej, hejdå och stack iväg. Det var faktiskt nästan så hehe. Men i alla fall, då tog jag min weekendväska och åkte till Regents park där hotellet låg, och där de väntade på mig. Sååååå härligt att se dem igen! Vi kramades och pratade innan vi gick iväg till en restaurang där vi åt en sen middag. Vi gjorde kväll ganska tidigt, och gud så skönt det var att sova i en hotellsäng!
 
Lördag: Började dagen med hotellfrukost - mums! Sedan gick vi runt längs Oxford Street, Bond Street och så vidare, ett tag innan det var dags att åka bort mot Emirates Stadium, äntligen var det dags för fotboll! Sjuuukt häftig upplevelse! Massa folk, bra fotboll och skön atmosfär! De vann med 2-0, båda av Giroud, bra kille där! Men Aaron Ramsey kommer alltid vara min idol, han är ingen dålig spelare han heller! Efter matchen åkte vi till hotellet där vi chillade lite och spelade spel, innan vi gick för att äta middag. Ruskigt god mat alltså! Ruskigt fancy var det också, kände mig ganska malplacerad haha. Men alltså sååååå gott!!
 
Söndag: Vi tog oss denna förmiddag till Camden market där vi gick runt bland alla stånden och kikade och åt god mat för en billig peng. Jag hittade ett par hörlurar, äntligen! När vi kände oss klara där åkte vi in till Hyde Park och gick omkring där, hamnade på winter wonderland en snabbis också, vet inte vad man ska kalla det egentligen.. Men en massa karuseller, marknadsstånd, juldekorationer, julmusik och en skridskobana. Trots avsaknaden av snö var det mysigt! Vi skyndade oss sedan vidare mot hotellet för att packa ihop allt som de hade med sig hemifrån för att sedan åka hem till mig! Vi tog en promenad i området och sen gick hem för att introducera dem för min värdfamilj. Det gick himla bra alltså! Rose och Jacob spelade kort till och med, så sött haha. På kvällen åt vi middag på en pub i Camberwell och åkte sedan tillbaka till hotellet.

Måndag:
På morgonen klev jag upp tidigt och goa mammisen gjorde mig sällskap till frukosten. Åkte hem för att ta Rose till skolan och sedan åkte jag till Waterloo för att möta upp familjen. Vi skulle åka upp i London Eye! Mamma var inte helt avslappnad, om man säger så. Men du gjorde det, så bra där! Otroligt coolt tyckte jag! Lite läskigt också måste jag erkänna, men det var en häftig upplevelse! Efter den åkturen turistade vi lite och åkte sedan mot Regent street för lite shopping. Vi hann inte med det så länge innan jag var tvungen att åka tillbaka för att börja jobba. Tårfyllt hejdå vid busshållplatsen, men det gick mycket bättre än väntat. Vi ses ju ändå vid jul igen!
Haha, älskar mammas inte helt avslappnade uttryck
 
Tack så himla mycket för allt jag fick och allt ni tog med mig på! Ni är världens bästa, tack! Älskar er.
 

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Bussig bild på värsta höjdrädda morsan !!! Tack själv världens bästa dotter för allt du ger oss ! Saknar dej så mkt i vardagen här hemma ! Du är bäst !

2013-12-02 @ 19:11:19

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0