FAIRY DUST

Idag har mitt humör gått upp och ner som en berg-och-dalbana. Först blev jag besviken över att Jamie var sjuk och stannade hemma från jobbet. Alltid jobbigt när han är hemma. Sedan blev jag rofylld av att åka buss och tunnelbana. Jag uppskattar på något märkligt sätt att åka kollektivtrafik här, fastän det oftast är trångt, stressigt, varmt och luktar konstigt. Vet inte vad det är för fel på mig haha. Sen blev jag arg för att jag fick urkass hjälp av en snubbe på en butik där jag skulle köpa hörlurar. När han vände ryggen ifrån mig drog jag. Ledsnade på att han var så värdelös. Efter en halvtimmes tjurande blev jag glad igen när jag hittade mina dr martens. Det glada fortsatte på eftermiddagen då Rose var gosig och ville mysa med mig. Sedan övergick det till ilska och frustration när mina yra värdföräldrar inte höll vad de lovade, vilket inte är ovanligt. Efter ilska och stress blev jag glad och lycklig av att få skypa med min härliga familj för första gången sedan jag kom hit. Och så avslutades kvällen med lite nedstämdhet. Så alltså, upp och ner, ner och upp! Psykiskt har det varit en händelserik dag. Önskar att jag vore tröttare än jag är dock, för jag kan inte sova... Bjuder därför på varierande bilder från igår och idag.
Nya favoriten; frukost på sängen framför blåsta hemmafruar på tv. Grekisk yoghurt, müsli och honung med äpple/banan. Mumsi

Tränade lite, vilket ledde till träningsvärk. Aj aj, men skönt. Tur man är snygg å

Mina fina skooooor! Och något morfo i spegeln också, jesus
Lilla tröttmössan och stora tröttmössan framför Peter Pan i eftermiddags. Jobbigt att ha "the man flue", som Steph hånar honom för att ha

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0