FROZEN

Igår var jag som sagt på premiären av Disneys Frozen. Besvikelsen föll över mig när jag insåg att det inte alls fanns någon röd matta att gå på. Vilken bluff!! Men det var ganska fint ändå, de hade skapat ett vinterlandskap utanför entrén till biografen; en vit stor matta med "snötäckta" granar, låtsassnö som föll över oss, isskulpturer, två renar och julmusik! Myyyyysigt! Så vi fick gå in och hälsa på renarna, samtidigt som nån kändis kom och fotograferna blev galna. Kände dock inte igen henne haha. De hade även ansiktsmålning och folk som gjorde ballongfigurer, allt var såklart inriktat till barn. Och filmen var bra! Jag älskar disneyfilmer, jag blir så glad av dem!


Efter filmen sprang jag runt på stan ett tag innan jag åkte hem. Fick prata lite med Alex också, vilket var väldigt skönt. 
På kvällen mötte jag upp den finska au pairen Karoliina och hennes svenska kompis Frida. Vi spontanbestämde en middag under dagen så jag fick dem att komma till mitt område så jag slapp åka nånstans hehe. Gick till den mysiga italienska restaurangen och hade en väldigt trevlig kväll!

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0