POLICE! POLICE!

Helgen började med en lunch inne i stan med Cecilia. Väldigt trevligt hade vi det, fram tills det att vi skulle gå. Vi märkte då att hennes väska var borta! Den var stulen! Så min lugna eftermiddag som jag skulle ägna till en massa ärenden, blev inte direkt så. Vi fick ringa polisen, springa runt och spärra kort, kontakta hennes hyresvärd, prata med hennes chef, ringa rumskompisar... Tur i oturen så hade hon både mobil och plånbok i jackfickan, men allt annat var i väskan. Stackare...
Efter en heldag inne i London åkte jag hem och bara hängde resten av dagen. Det är fan min grej det haha. 

Under söndagen åkte jag för 1000e gången in till Vodafone för att återigen fixa min mobil. Jag är helt chockad över hur mycket problem man kan ha. Funderar på att byta operatör, för jag pallar inte det här mer. Mycket känslor under söndagen också, beslut fattades och världen förändrades. 

Den här veckan har varit en normal arbetsvecka. Skönt. Jag har tränat några gånger (stygg träningsvärk, jesus), städat, tvättat, letat skor och jeans och i onsdags blev jag bjuden på lunch hemma hos en tjej som heter Lovisa, en au pair som bor i närheten av mig! Det var första gången vi träffades, det var verkligen jättetrevligt! Det var även första gången jag var hemma hos en annan au pair här, och gud vilket fint hus! Jag tycker att jag bor fint, men det där var såå fint!





LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0