SLAPPIS

Hej vänner! 
Jag ska blogga ordentligt och berätta om helgen, men det får vänta till jag kan använda datorn. Men jag tänkte bara kika in och säga hej en snabbis. Hade en underbar helg med min fina fina familj! Som jag saknat dem. Jobbigt att säga hejdå, men vi ses ju ändå snart igen så det gick ändå ganska bra. 
Idag har jag spenderat i princip all min lediga tid under täcket, kollat på tv, ätit godis och fixat med bilder. Himla skön dag. Nu kollar jag på Arsenal-Marseille i Champions League med lite mysiga ljus tända i rummet. 2-0 nu efter 70 min, det borde gå vägen det här! Helt otroligt att jag sett de här grymma killarna live!




LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Låter som en skön slappisdag det där! Helt rätt. Saknar dej redan ! Kram ❤

2013-11-27 @ 20:18:36
Skrivet av: Stina

Hej gullegumman! Först nu fattade jag hur jag kunde skicka en kommentar till din blogg, ha, ha!
Vi ser fram emot att träffa dig kring jul, då blir det kramkalas! Puss på dig! /S å co

Svar: Haha vad go du är! Åh ja, det gör jag med! Längtar efter att få träffa er allihopa! Pussar!
JOSSAN

2013-12-02 @ 13:54:01

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0