TANKAR OM TV

Jag måste bara ventilera mig lite, sitter här för mig själv och kollar på brittiska x-factor och herregud vilken skillnad det är på kvalitén jämfört med i Sverige! Nu har jag ju inte sett årets idol hemma men ändå. En av de allra bästa, Sam Bailey, är helt otrolig varenda vecka! Sådan stark och otrolig röst! Och Nicholas, en 16åring, gjorde idag Adeles someone like you, och daaamn, jag fick rysningar! Älskar såna här program när kvalitén är så hög, när man blir så engagerad och berörd! 
För övrigt är jag nöjd över att jag fick Rose att somna en minut i åtta, alltså alldeles lagom till x-factors början. Så här i min ensamhet har jag alltså berörts av sång, ätit tacopajsrester, lite chips och en massa ben&jerrys. Nu ligger jag utslagen och en aning illamående på soffan hehe. Snart ska jag röra mig ner till mitt rum, tända lite ljus och krypa ner under täcket och slå på någon talk show. Mysigt.

Live från Camberwell: one direction, Oprah Winfrey och Eminem på the Jonathan Ross show

 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Lundahl

Hoppas du hare bra där borta! OCH JEMPA I ÅRETS IDOL!!!! KINGELIKINGKING! bara så du vet

2013-11-17 @ 10:14:46

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0