TVÅ

I två månader har jag varit här nu. Två månader som Londonbo, två månader som au pair, två månader hemifrån. Har lärt mig huuuur mycket som helst om barnuppfostran, vad man bör göra och vad man inte bör göra. Väldigt lärorikt! Känner själv inte att min engelska har utvecklats speciellt dock, förutom att jag mer och mer låter som en relativt snobbig britt. Fast det är bara ganska kul haha. Känner mig mycket modigare och mer framåt nu också faktiskt, vilket jag är väldigt glad över!

En annan sak jag är väldigt glad över är att jag äntligen ska få träffa min familj! Om två timmar får jag våldskrama allihopa, Jacob kommer inte undan! Guuud så jag längtar! Ska bli så härligt att träffa dem, men också att bo på hotell i två dagar hihi. Och kolla på Arsenal såklart! Vilken bra helg det kommer bli!


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: ERIKA EDORSSON

åh vad kul!!

2013-11-24 @ 16:15:24
URL: http://edorsson.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0