UTFORSKANDE

Idag har jag tagit mig till Spitafields market (möjligt att det stavas annorlunda) för att se hur det var. Steph har tjatat på mig sen jag kom hit att jag skulle åka dig, så nu gjorde jag det. Tänkte kolla om det var värt att ta familjen dit, men jag anser att Camden market känns roligare. Hittade dock en ring här, vilket var kul! Jag är ju så himla kräsen så jag köper sällan smycken. Tog även en promenad här i området och hamnade på Brick lane, en hipp gata. Alldeles för cool för mig haha. 

Nu laddar jag inför en kväll av barnvaktande, då Steph och Jamie firar deras bröllopsdag idag. Ser fram emot att få vara ensam i huset, äta glass och lite chips hihi. 

Och imorgon ska jag uppleva nåt nytt! Jag ska nämligen gå på premiär på Leicester square! Det är en ny tecknad film som heter Frozen som har premiär, så det är ju inte så fancy som det låter...kommer vara mest en massa barn haha. Men ändå! Ska få gå på röda mattan för första gången, den ni! Och träffa en rådjursunge haha. Kommer bli en annorlunda söndagsförmiddag!

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0