HORNIMAN MED MERA

Men hallå på er!

Torsdagen svischade förbi, då jag jobbade heldag! Det var nån strejk på skolan så Rose fick vara hemma med mig under dagen, och dessutom skulle Jamie och Steph ut på kvällen, så det blev jobb 8-20. Under dagen åkte vi till ett barnmuseum med massa djur, historia och akvarium. Det har det konstigaste namnet jag hört, Horniman. Asså seriöst? Känner man inte att det kanske är lite opassande för ett barnmuseum? Efter några timmar och en lunch där (jag var, inte helt oväntat, mer intresserad än hon haha) åkte vi hem, åt en macka, Rose tog en liten tupplur och sen åkte vi iväg mot fotbollsträningen. Så söta är dom. Nattningen gick utmärkt, hon dammade direkt och jag somnade ganska snart ovaggad jag med. Under torsdagen tog också mitt internet slut, vilket är katastrof. Man är så utestängd från allt och alla. 
ALLTID hungrig. Seriöst. Alltid



Igår var det en vanlig dag, jag och Rose bakade en kladdkaka på kvällen, vilket hon äääälskade. Både smeten och kakan, ska bjuda på några bilder. Fredagskvällen var lugn och skön, underbart!


Idag känner jag mig lite låg, vet inte varför. Helst vill jag bara krypa ner under täcket och äta chips. Men, nåt ska jag väl göra. Just nu sitter jag på mitt nyfunna favoritcafe, bara ett kort gångavstånd från mig, och utnyttjar deras internet hehe. Myyyys. 

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: df

haha då passar väl ni bra ihop då ni två! du är ju också alltid hungrig hehe ;)

2013-10-19 @ 17:36:23
Skrivet av: ERIKA EDORSSON

förra var från migggggg

2013-10-19 @ 17:36:59
URL: http://edorsson.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0