OH HAPPY DAYS

En annan sak gjorde min måndag lite extra speciell: min älskade har bokat resa hit!! Helt överraskande! För en vecka sen konstaterade vi att biljetterna var löjligt dyra för att komma hit, men så ringer han idag och berättar att han trots allt tänker komma! Betyder så mycket att han väljer att komma hit ändå. Åååh vilken lycka. Så nu kommer han hit om bara strax över två veckor! Och sen kommer hela familjen i slutet av november, och så åker jag hem över jul. Vad jag har mycket att se fram emot! Och såklart har jag mycket att se fram emot här med, mycket att upptäcka, många nya bekantskaper att möta (redan i helgen ska jag träffa tre svenska tjejer) och dessutom, imorgon ska jag in till London för att shoppa en hel dag! Yeeeeey. Just nu känns livet väldigt fint!



Alltså...sorgligt nog är detta en av de finaste bilderna jag har på min kära bror. HAHA

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0