OXFORD STREET

Så idag har jag alltså shoppat. Finns så många butiker att besöka här! Idag hann jag bara med halva Oxford street, galet. Men hittade i alla fall lite saker, en jeansskjorta och en t-shirt, som ni hittar bild på nedanför. Även en skön enkel tröja, en basic kjol och ett par mysbyxor. Inte alls vad jag hade tänkt komma hem med, men jaja. Så kan det gå hehe. 

Rose har kallat mig sin storasyster hela tiden idag, så gulligt. Det blir jag glad över, för hon börjar äntligen acceptera fullt ut att jag är här för att stanna nu. Idag har vi busat som galningar! Bra dag. Kommer somna ovaggad ikväll känner jag!

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: ERIKA EDORSSON

Åh vill också shoppa där ju!!

Svar: Därför ska ni komma hit sen!!
JOSSAN

2013-10-08 @ 22:25:47
URL: http://edorsson.blogg.se
Skrivet av: hanna grohp

Heja dig Josse!!! Beundrar dig, du är så jäkla duktig och stark!!

kramis!!!

/hanna

Svar: Men åååh tack gobit!!! Puss på dig!
JOSSAN

2013-10-11 @ 16:09:49

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0