RULLAR PÅ

Dagarna här flyter på ganska bra. Har dock lite problem med min mobil, diverse störande saker som gjort att jag inte kunnat skaffa ett brittiskt simkort. Nu har jag tagit mig in till London, satt mig på ett café med gratis wifi, börjar fixa med mobilen och när det är dags att byta sim - inser jag att den där lilla grejen man öppnar simluckan med är hemma... Hur less blir man inte!?!? Åååh.. Då är det bara att göra om samma sak imorgon då.. Fän.
 
Annars är det bra antar jag. Allt har funkat bra med Rose, skönt det. Ska försöka ta kontakt med lite folk här så jag slipper känna mig så ensam. Men nu har jag suttit här inne och häckat alldeles för länge för att bara köpa en macka, dags att gå vidare! Ut på Oxford Street och shoppa lite kanske hehe. Och vet ni, JAG HAR HITTAT MONKI HÄR!! Den lyckan alltså. 
 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0