BARNVAKTANDE OCH BUBBANDE

Fram till halv fyra igår såg den dagen ut precis som de flesta av mina sysslolösa dagar. Lite slappande i soffan, garderobsrensning och matlagning. Men sen hörrni ni! Sen var det dags att åka ut till Trödje för att hämta Tuva på dagis! Det var första gången jag skulle hämta henne själv och vara själv med henne en längre tid, så jag var lite nervis. Men det gick bra! Hämtningen gick utmärkt, inga ledsna miner där inte. Hon var lite trött, så hon ville bara mysa berättade hon för mig på vägen hem. Gud vad hon pratar mycket! Så vi slog på Pippi och satte oss i soffan en stund. Sen lekte vi lite med hennes docka innan det var middagsdags. Själva ätandet gick sådär, allt annat var såååå mycket mer intressant än maten haha. Efter den så kallade middagen kröp Tuva upp i mitt knä i soffan och så kollade vi lite på Pippi igen. Hur nostalgisk blir man inte av Pippi! Vid halv sju kom Danne hem och jag begav mig till jobbet. Jag hjälpte nämligen mamma med utställningen, sommaren skulle ut och julen in. Herregud, är det jul snart!? Det blev en massa springande upp och ner på loftet för min del, bärandes på en massa saker. Svettigt värre. Vid tio gav jag upp och åkte hem för att kolla på breaking news. Så bra!

Idag roar jag nog mig med lite garderobsrensning igen och en prommis!






LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0