DAGARNA INNAN

Ja jag levde ju faktiskt lite dagarna innan jag åkte också. Tänkte därför skriva ett litet catch up-inlägg nu.
 
TORSDAG: På torsdag morgon åkte jag och Erika iväg till Tingsrätten för att kolla på en rättegång, nördiga som vi är. Och fega som vi är drev vi runt där och såg bortkomna ut ett tag innan vi av en slump stötte på min gamla ekonomilärare som var där med sin klass, och som otroligt nog skulle kolla på samma rättegång som oss. Så vi slog sällskap med dem, vilken tur att vi träffade honom! Det var riktigt intressant!
Sedan lyckades jag på nåt sätt övertala Erika att färga håret, så efter en sväng på stan åkte vi till mig och färgade lite hår. Efter en stunds panik över att mitt hår var lila, spred sig lugnet och till slut kände vi oss ganska nöjda båda två. 
På kvällen klippte mamma mitt hår och Sofia kom över för en liten pratstund. En hektisk men fin torsdag!
 
FREDAG: Började fredagen med en sväng till jobbet. Fixade en present åt Rose, åt lite butterkaka, skrev ut lite papper och sa hejdå till mina härliga arbetskamrater. Kändes väldigt konstigt att veta att jag inte skulle sätta min fot på Industriprofil på ett halvår, där jag varit så mycket genom åren, speciellt det senaste året. Alla härliga människor där, som nästan känns som extra familjemedlemmar. Och Tony, jag lovar att jag fortfarande är din kompis, på avstånd bara! 
På eftermiddagen kom mina bästa bästa vänner på besök för att säga hejdå. De gav mig en liten present, så gosiga! Och erka k & soffan, Joey sitter på min sänggavel och kommer hänga med på alla mina äventyr, lovar! 
Sedan var det dags för en sista middag med familjen, på Kalles. Världens bästa familj, längtar tills ni alla kommer och hälsar på!
 
LÖRDAG: På lördagen packade jag, följde med Alex och träffade Lennart, träffade Hanna, packade lite till, kollade på hockey och åt med min älskade och sen väntade en kaos- och panikkväll hemma i Lexe. För mycket packning och osäkerhet. En jobbig kväll.
 
 

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: erka k

Skönt o höra att Joey har det bra där borta också ;)

Hahahah det ser ut som Roland har aslångt skägg på bilden juuu! Sen såg jag att det var tjejen hår som satt bakom honom!

2013-09-29 @ 21:58:44
URL: http://edorsson.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0