HÄRLIG HELG

Nu var det några dagar sen sist! 

I fredags spenderade jag som sagt kvällen med Alexander. Först en helt enkel middag och sen fotbollskväll i Sätra hos pappa Romin. Alltså härliga, härliga Anders Svensson. Han har alltid varit en av mina favoriter av någon oförklarlig anledning, och efter i fredags kan man ju inte annat än att gilla honom, eller hur?

Under lördagen åkte vi runt mellan Sätra, Bomhus, Lexe och Brynäs för att uträtta ärenden. Sen så var det dags för Furuviks galamiddag! Jag tog en kort promenad bort till Bella och Jejjas lägenhet för att ta en drink med dem och Frida, innan vi åkte ut till Furuviks brygga. Alla var så fina! Man kände inte igen folk, omställningen från de fula beiga furuvikskläderna till fina klänningar och kostymer var stor! Det bjöds på trerättersmiddag, tal, en massa dans och kvällens överraskning: panetoz! Hur kung var dom inte!? Det var sååå roligt att få dansa och bara ha kul, det var alldeles för längesen sist! Vilken härlig sista kväll med alla fina arbetskamrater. 




Tog en välbehövlig mysförmiddag på söndagen innan jag åkte till Alex och åt lite lunch och bara tog det lugnt. På kvällen tog jag med mig mina pojkar, Alex och Jacob, till stugan för middag med mamma, pappa och kalven. Sen lämnade vi bilen på jobbet och hoppade på tåget till Uppsala. En trött morgon idag då Alex åkte iväg till skolan och jag stannade kvar i sängen onödigt länge. Vid tolv kom den lilla studenten hem igen, vi åt och har sen uträttat ärenden på stan under eftermiddagen. Nu sitter han och pluggar, duktig han är då. Tv:n gick sönder på ett väldigt mystiskt sätt idag så vi får roa oss med att lyssna på podcasts ikväll, vilket jag gör nu. Stannar här i natt med, men imorgon tar jag tåget hem igen! Ha en bra måndagskväll hörrni!

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0