SUMMA SUMMARUM

Nu var det ett tag sen igen! Skärpning. Har insett att jag skriver nå så fruktansvärt långa texter, så ska försöka korta ner det lite.

Fredagen var lugn, och på kvällen hade jag och Alex en liten datekväll. Åt mat på allstar och hade tänkt spela lite biljard sen, men det ändrades till spontanbio. Stötte på Erika och hennes bror inne på bion, och vi hamnade på samma film till och med! Ruggigt oväntat haha. En mysig kväll med bästa. 

Lördag, dubbeltfödelsedagsfirande i skutskär, och en fin kväll med mina favoriter. Massa snack hemma hos mig och sen en trevlig busstur in till stan, där vi hängde på interpool några timmar. Jag kommer sakna mina bästa vänner. 

Igår, söndag, var allt lite upp och ner. Mycket nu. Tog tag i saker och ting och åkte sen och simmade med Alex och Hanna. Skönt och avslappnande. Åt pizza, tog tåget till Uppsala, och där är jag nu. Sista gången jag är här på minst ett halvår. Kan inte fatta att det är mindre än en vecka kvar. Sjukt. 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Erkan

åh kommer sakna dig <3

2013-09-16 @ 22:22:46

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0