GRÅTT

Åh vilket tråkigt väder det är idag. Såna här dagar längtar jag lite tillbaka till London, där är det åtminstone varmare. Så idag har jag knappt lämnat huset. Vaknade upp vid halv åtta av borrande och sågande nerifrån (en fuktskada i vardagsrummet ska nu fixas till) och tack för det kände jag, omöjligt att somna om då. Och bredvid mig låg Alex och sov så sött, opåverkad av såna störningsmoment som vanligt. En lugn förmiddag, sa sedan hejdå till Alex och efter det har jag bland annat rensat min byrå. Saaaatan så mycket skit jag hade där. Ungefär så kommer min dag fortsätta, varvar städning och rensning med serier. Skönt. 

Var och såg Gefle möta AIK igår på strömvallen, vilket var kul! Kul att se GIF spela roligare fotboll, men surt som fan att de förlorade. Inte rättvist. Senast jag kollade på fotboll live var på Emirates, måste säga att det ändå var en liten (läs: stor) skillnad på både arena, publik och spelet haha. Men det är charmigt med. Det värmde i hjärtat de få gånger man hörde den lilla gifklacken sjunga, AIK var rejält överlägsna om man säger så. Sky blues kämpar på ändå, all kredd till dem!


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0