TROLLET TUVA

Nämen hörrni. Nu är jag väl alldeles för dålig på att blogga. Men så kan det vara. Den senaste tiden har jag varit på bio, åkt på en dagstrip till Örebro, sett lillebror spela match, myst med soffan, träffat världens goaste kiropraktor, varit ute och sprungit för första gången på ett halvår (vilket resulterade i andnöd, kramp och en extrem träningsvärk nu efteråt), åkt tur och retur till Uppsala med mamma och spenderat mycket tid med Alex.




Så här såg jag alltså ut efter min löpningscomeback, i l l a. 

Idag har jag fått en halvtimme av träningstips från ovan nämnda kiropraktor, blivit bjuden på mumsig lunch av Alex och sedan spenderat eftermiddagen och kvällen ute i trödje. Hämtade tuvisen på dagis, lekte en massa och blev bjuden på grillat och efterrätt till middag. Det var så kul att få träffa Danne och Stina också. Fick kramas och mysa med lilltrollet när det var läggdags dessutom, gosigt. Sån himla härlig onsdag!
Här har ni lite bilder!







LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0