I TRÖDJE MED TUVISEN

En av förra veckans lediga dagar spenderade jag ute i trödje hos Danne, Stina och Tuva. Vi började med att åka till Totra för att bada och njuta av solen, men väl där blåste det som satan! Så vi var där en stund, Tuva och Danne badade (jag badade benen hehe) och vi åt lunch innan vi bestämde oss för att ge upp och åka tillbaka. 


Istället begav vi oss ut i skogen för att plocka bär, efter att jag först fått svida om till lite mer passade skogskläder än linne och shorts. Det visade sig att farmor och farfar tänkt samma sak så vi åkte iväg tillsammans. Herregud vad jag inte känner mig hemma i skogen. Jag snubblade mest runt kändes det som, Tuva var ju betydligt säkrare än mig! Fick inte ihop så mycket hallon, men mysigt var det. Såg ut som en riktigt luffare dessutom. När vi tröttnat på det fikade vi lite i regnet, jag och Tuva kröp ihop i bagageluckan och åt kalla pannkakor med socker. Nostalgi! 



Vi avslutade dagen med lite mysigt häng på deras altan, under tak medan regnet smattrade över oss. Gosigaste lilla Tuva och bästa Danne och Stina! En sån himla härlig dag. 

Älskar de här bilderna!!

Här sa hon, lite bekymrad; "skicka en bild till Roland med så inte han blir ledsen", haha!


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Stina

Gullig du är! Å även om du var lite "borta" i skogen tycker jag att du var tapper, ha, ha!

Tuva har frågat varje dag nu om det är idag du ska hämta på dagis... lyckan blir stor på tisdag!
Kram gumman/ Stina

2014-08-22 @ 14:57:29

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0