A BIT OF THIS, A BIT OF THAT

Först och främst, tack till alla er gullisar som så vänligt kommenterade och hjälpte mig! Det är alltså helt enkelt mitt internet det är fel på, skönt att jag inte måste hålla på och göra om en massa tråkigt jobb. 

Sen är jag arg, för min hals är elak igen. En dag fick jag vara frisk i halsen, EN DAG!! Nu är det tillbaka och plågar mig. Bajs på det!

Sen är jag glad, för det är så fint väder idag igen. Fick även höra att det väntar en heat wave här, så har jag tur kommer jag få det varmt och skönt min sista månad här! Fingers crossed! 

Sen är jag både ledsen och glad på samma gång också. Bästa Stina skrev en fin kommentar och åh så jag saknar lilla familjen Hjelte! Min lilla Tuva. Så jag är ledsen för att jag vill kramas och busa med världens gulligaste kusin, men jag är också glad för nu är det inte långt kvar tills jag kan göra det. Så Stina, när jag är hemma igen kan jag vara barnvakt huuuur mycket ni vill! 

Sen var det nog inget mer för tillfället. Onsdag idag = pannkakor. Mums. Min middag igår var korvmacka. Seriöst, hör ni hur snuskigt det låter? Om ni inte gör det, så tänk bort er syn på svensk korv och föreställ er istället grå och lite knölig brittisk korv. Grå korv och salladsblad mellan två rostbröd. Smaksensation! Eller inte alls. 
GOBITEN


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0