BAJS

Min hals är hemsk idag, vilket har lett till ytterligare en dag hemma. Varje gång jag sväljer, gapar, hostar eller gäspar gör det så jävla ont att jag nästintill börjar gråta. Och inget hjälper mot det. Det är hemskt! Känner mig mesig som klagar över halsont men satan alltså, det här är sjukt konstigt! Visste inte att halsont kunde plåga en så. På grund av det ställdes mina planer för kvällen in och åkte på barnvaktande istället. Ingen större ansträngning. 

Hade hoppats på lite tur i OS-sändningarna idag för att muntra upp mig lite, men njaaa. Det började bra med att få se curlingen (inte för att jag fattar så mycket) men dock låg sändningen ett par minuter efter, så Aftonbladet hann före med att berätta att de tog brons. Rejäl spoiler. Sen fick jag se en kvart av första perioden Sverige-Finland, alltid något. Men sen visades istället repris av konståkning och lösryckta delar av slalom. Vafan liksom?? Kunde dock inte säga så mycket när de sände curlingfinalen eftersom England faktiskt deltog i den, så det hade de väl rätt att göra. Fick alltså följa hockeyn på SVT.se istället, men det gick bra det med. Skönt som fan med vinst! Resten av dagens sändningar slösades bort på speed skating, gud vilken waste när det spelades hockey och åktes slalom. De kan ju ingenting här borta. 

Så det är så roligt jag haft idag. Slösar bort ett inlägg på hur britterna visar OS. Tragiskt. Så snälla, alla håller tummarna för att min hals är snäll imorgon så jag faktiskt kan göra något. Okej?

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0