DOWN

Idag har jag haft en dålig dag. Vet inte alls varför. Man har väl såna ibland bara helt enkelt. 
Har i alla fall köpt en bikini åt Amme idag som ska tas med hem till Sverige, vad gör man inte för sina vänner liksom. Ungefär det hann jag med, och en billig sopplunch på pret. Fotboll med Rose och så jobbar jag ikväll. Vilket de meddelade mig om klockan sju genom ett sms. Härlig framförhållning. Gjorde ju verkligen min dåliga dag bättre. Därför försöker jag nu skapa någon sorts middag åt mig själv av det tomma kylskåpet. För att vara rättvis mot dem har de faktiskt handlat bra den senaste månaden, första gången det börjar bli kris nu faktiskt. Men så jag kommer få mig en brakmiddag bestående av fiskpanetter, majs och vitlökssås. Har ju varit med om värre i alla fall, fast det hade ju varit skönt att få veta det tidigare så jag kunnat köpa lite till mig själv. Men men! 

Vi hade en fin eftermiddag i parken igår i alla fall. Så fint väder! Och Rose hittade en kompis vilket betydde att jag inte behövde springa runt och klättra i skrangliga klätterställningar, utan jag kunde lugnt njuta av solskenet. Härligt!

Våra grannar har dekorerat deras entré på ett väldigt intressant sätt också. Rose var otroligt fascinerad och ville hemskt gärna att vår entré också skulle se ut så. Hon skulle föreslå det för Jamie sa hon, haha. Lycka till på den fronten!



LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Amelia

Du är bäst!!! :-)

2014-02-28 @ 07:19:21

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0