DU GAMLA, DU FRIA

Helt från ingenstans ramlade jag på ett program som heter Scandimania och var såklart tvungen att kolla. Efter att Sverige, Norge och Danmark visat sig vara de land med lyckligast invånare åker en brittisk programledare/kock till Skandinavien för att ta reda på varför. Han börjar i Sverige och åh vad intressant det är att se hur andra ser på Sverige! Jag inser verkligen hur vackert Sverige är! Gud vad vi har mycket att uppskatta. När jag kollar på sånt här känner jag mig så patriotisk och märker hur stolt jag är över att vara svensk. Det känner jag också varje gång jag diskuterar Sverige och skillnader mellan hur vi har det och hur saker går till här i England. Jag gillar verkligen London och England, det är fantastiskt, men inget går upp emot gamla, fina Sverige. Vi har faktiskt givit världen mycket och har kommit längre än många andra länder inom många områden. Härliga Sverige! 



LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Heja Sverige ! Kram på dej gumman ❤️

2014-02-03 @ 20:08:13

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0