HERE COMES THE SUN

Börjar må bättre nu! Jippie!!

Igår blev jag först lycklig över att halsen kändes bättre, sen över att de sände HELA hockeyn på tv. Sen försvann lyckan när de förlorade. Så jävla tråkigt. Men, ett silver är ju bra det med. 
På eftermiddagen åkte jag in till soho för att träffa Kathrin och hennes finska kompis (hon hade ett väldigt finskt namn som var omöjligt att komma ihåg) för att fika en semla på Nordic Bakery. Men såklart började de inte sälja semlor förrän idag, vi var alltså en dag tidiga. Typiskt! Det blev en kanelbulle istället och den var inte direkt äcklig om man säger så. Ett par timmars snack innan vi åkte åt olika håll. Himla mysigt! 

Idag är det så sjukt fint väder ute! Även i lördags var det soligt och härligt och jag spenderade då några timmar ute i parken, bara för att få sol, värme och frisk luft. Men idag är det ännu härligare! Känns som vår! Kunde använda skinnjackan och gå utan halsduk och vantar, så skönt. Det börjar knoppa upp blommor och träden börjar blomma nu, våren är nog på väg. Jag har aldrig varit en sådan som märker stor skillnad på mitt humör när våren och solen kommer, jag uppskattar oftast snön, men nu känner jag hur mycket gladare jag är. Kanske på grund av att jag i tre månader haft det grått, regnigt och blåsigt och ingenting som lyst upp, så idag när jag gick ut kände jag hur det bara pirrade i kroppen av glädje. Sol! Värme! Blå himmel!! 



Till och med ekorrarna njöt av solen till fullo, haha

Om bloggen ser märklig ut så är det för att jag gjorde om designen idag, men något måste ha gått fel. Får gå tillbaka till cafet något dag i veckan och försöka fixa det. Men det får vänta! Första arbetsdagen idag på över en vecka, känns bra faktiskt. Rose och jag ska till parken och njuta av solen efter skolan och ha en liten picknick! 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Erika Edorsson

Alltså solen gör sååå mycket för humöret <33333

2014-02-24 @ 23:17:10
URL: http://kalifornication.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0