LÅNGLÄSNING

Så, dagarna som varit alltså (varning för lång text):

I fredags skypade jag med Erika, två timmars snack om allt mellan himmel och jord. Älskar att allt bara flyter på som vanligt, fastän det går långt mellan gångerna. Hade inget hindrat mig hade jag kunnat babbla på myyyyycket längre. Du är en bra person att prata med erkis! Det kommer bli många sådana Skypedejter under det kommande året, det kan jag lova!
Fick med Rose till parken igen och hade det härligt i solen. Vilken skillnad det gör på mitt humör!
På kvällen gjorde jag inte mycket, plöjde genom lite grey's och målade naglarna. Mysigt nog för min del, nymålade naglar gör mig alltid lika glad haha. 


Lördagen började bra med en ordentlig frukost och sen en timme på gymmet. En skön start på en bra helg! Mötte sen upp Frida på the pelican för en fika. Över två timmar pratade vi bort där innan vi var tvungen att bege oss. Härlig tjej det där! 
Gick sedan hem, packade en väska och hoppade på bussen. Var nämligen bjuden hem till Cecilia på middag för att se ha en utekväll! Första gången i London för min del, men kan säga att det inte var den sista skulle jag tro. Hade faktiskt väldigt kul! Vi åkte till en nordisk bar för en drink och stötte på en massa svenskar. Sen rörde vi oss vidare mot en nattklubb som hette the Loop (tror jag). Till en början var vi rejält tveksamma, då de flesta var gaaaanska mycket äldre än oss. Men det blev bättre och bättre, och det slutade med att vi dansade oss svettiga till härliga nostalgilåtar, en del ABBA, Spice Girls, Aqua... Bästa musiken att dansa till! Vid tre började vi bege oss hemåt, jag sov över hos Cecilia för att slippa åka hem själv och bli väckt i ottan av Rose. Så det blev en natt skavfötters i hennes lilla säng. Gick det å! 


På söndagen gjorde jag inte många knop. Eftersom jag hade klackar hela natten var mina fötter helt slutkörda och jag kunde knappt gå under hela söndagen. Därför hängde jag hos Cecilia under förmiddagen, krigade mig hem med plågade fötter och sen låg jag som en säl på sängen resten av dagen. 

Igår mådde mina fötter fortfarande inte bra alls vilket ledde till att jag fick använda mjuka skor inomhus så fort jag skulle röra mig haha. Hade storstädning av nedervåningen vilket tog en jäkla tid. Men rent blev det! Ungefär så spännande var min måndag. Ibland har man sådana dagar med, tyvärr. 



Ooooch till slut, idag tisdag. Började med ett armpass på gymmet bland en massa pappor från skolan haha. Sen kom Cecilia över för att hänga lite och käka lunch. Efter att ha gnällt om att britterna är fullkomliga kioskmongon som inte sänder OS, så hittade jag igår en kanal som sänder liiiite varje dag! Lyckan! Insåg dock snabbt att de i princip bara visar tråkiga sporter som England kanske har en liten chans i, som typ curling, half pipe och skridskor, vilket jag knappast bryr mig så mycket om. Men idag sände de skidor! Så jag och Cecilia satt på helspänn under damernas och herrarnas sprint, och vilken sjuk final på herrsidan! Kan ha varit bland det galnaste jag sett. Himla kul att vi faktiskt fick se det! När vi till slut kunde slita oss från tvn åt vi soppa och scones till lunch. Måste börja göra scones oftare! Cecilia åkte sedan iväg till jobbet och min eftermiddag med Rose började. En stund i parken (vi fick en stund sol mellan allt regnande), en tupplur, middag, pyssel och spel hann vi med. En bra dag! 

Titta här då! Tröjan hon fick av mamma och pappa, så cool. Ni fick ett hjärta av henne som tack!


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Mysigt att höra om allt som hänt . Kul med utgång. Kul med vänner, härligt med solsken o parklek o klart säkert värt lite ont i fötterna. Hälsa hullingen tillbaka med ett❤️. Hörs snart på luren härliga dotra mi! Kram o puss

2014-02-11 @ 22:49:13

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0