SOM EN FISK

Tryckte i mig en sjukliga mängder nachos till middag. Nyttig var det ja. Men alltså, vad ska man göra när det ställs fram ett stort fat med nachos och köttfärs, smält ost ovanpå, guacamole och en massa mums? Det går ju inte att stå emot. 

Har några synpunkter på simning:
1. Baddräkt är kung. Varför har ingen sagt det tidigare? (Ja mamma, jag vet att du har påpekat det i flera års tid men ändå hehe). Det var så himla skönt att simma i! Inget som åker ner eller glider upp och ingen oro över att ens mage putar ut onödigt mycket. Vilken eufori! 
2. Folk som simmar på lördagseftermiddagar är seriösa simmare. Verkligen. Små tajta speedos, simglasögon, fula simmössor och näsklämmor. Och fort gick det också. För alla andra alltså, inte för mig. Men det sket väl jag i, de fick väl simma förbi då om de hade så bråttom till poolkanten. 
3. De simmar åt fel håll! Seriöst! Inte nog med att de kör på fel sida av vägen, de simmar åt fel håll med. Vad är det för pajasland jag bor i egentligen. 
4. Det låter mycket runt en pool. Det plaskar och stänker, och det blir något sorts märkligt eko där inne. Väldigt störande. Det förstör liksom det rofyllda i att simma. Det skulle vara betydligt skönare att lyssna på någon härlig musik istället. 
5. Man kan inte simma eller bada utan att bli hungrig! Helt allvarligt, varenda gång jag är i en pool i mer än fem minuter blir jag sjukt hungrig. Nu är ju jag oftast hungrig annars med hehe, men jag blir extra hungrig liksom! Väldigt konstigt är det. 

Simmade som sagt, men avbröt efter en halvtimme på grund av sprängande huvudvärk. Misstänkte att det berodde på det ooootroligt starka klordoften där inne, för så fort jag kom hem igen släppte det. Men en halvtimme är alltid något! Skönt var det ändå, jag gillar att simma. Ska försöka göra det till en rutin! 
Gjorde en ansiktsmask när jag kom hem, filade naglarna och målade på mitt nya nagellack. Älska nagellack. Dock blev jag besviken på det här nya, meeeeeen helt ok ändå. Efter min nachofrossa ligger jag utslagen på sängen och kollar på värdelös engelsk underhållning. Deras helgunderhållning är katastrofal! Om man ändå hade wifi...då hade jag ju kunnat kolla på mellon i alla fall. 





LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Erika Edorsson

1. Baddräkt är asnice /fd simlärarassistenten 2. Simma är astråkigt haha... 3. Nachos är asgott. 4. Du är ju assnygg! 5. Fick med ett as i varje mening!

Svar: Haha du är ju asrolig! SkönASte hehehehe
JOSSAN

2014-02-01 @ 22:27:06
URL: http://kalifornication.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0