SUNNY SATURDAY

Nu har jag äntligen ett par nya träningsskor! Det blev de där som jag nämnde tidigare, för de var de enda jag kunde ha helt enkelt. Jag var fortfarande deppig över att jag inte kunde köpa de jag hade spanat in och tycker är såååå snygga, men när jag insåg att jag kan springa i de jag köpte men inte i de snygga så blev jag åtminstone lite glad. Det känns faktiskt som ett par riktigt bra skor!

Råkade visst köpa en fin liten tröja också hehe (måste införa köpstopp, herregud) och lite småsaker tills ikväll. Ska gå iväg och simma hade jag tänkte, måste inviga min nya baddräkt! Det ska bli skönt, hoppas att det kan lindra min hemska träningsvärk. Jag har så ont i ljumskarna, jag går som en skitnödig gammal tant, helt seriöst. Men i alla fall, efter det tänkte jag ta hand om mig själv lite, göra ansiktsmask och skrubb, och göra mina naglar fina med nytt nagellack. Härligt. 


Måste bara flika in att min värdfamilj nu inte storhandlat på över två veckor. Fattar ni! Det finns INGENTING här hemma. Trodde att de skulle handla idag eftersom det lediga men det är fortfarande tomt. Helt sjukt. Imorse åt jag jordgubbar och te till frukost. Gott förvisso, men det skulle jag ju ha tills ikväll. De verkar ju inte bry sig heller. Helt sinnes. De är i och för sig försvunna nu så vem vet, har jag tur är de kanske och handlar. Håll tummarna gott folk!

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Kul med skorna . Blir bra det där Nu är jag riktigt förbannad på din värdfamilj . Nu är det du som Säger till på skarpen om antingen en hushållskassa så du kan handla el att de ser till art det finns mat ! Puckon !!!!

2014-02-01 @ 16:43:51
Skrivet av: Erika Edorsson

Haha men åh vad hemskt! Du som alltid är hungrig hehe... ;) Assnygg tröja btw! :D

2014-02-01 @ 18:47:00
URL: http://kalifornication.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0