TRE KRONOR

BBC gav mig en fin alla hjärtansdagspresent idag. Jag satt och slökollade på deras OS-sändning och plötsligt dök det upp hockey, vilket sällan händer. Men åh så kul, tänkte jag då. Tills jag insåg att hälften av männen var gulklädda och att deras tränare hette Par Maaarts (brittiska kommentatorer fungerar inte speciellt bra till hockey, och definitivt inte till att uttala svenska namn). Då var min reaktion snarare ett jubel, en dans av lycka och två fingrar viftandes i segertecken. Okej, kanske inte. Men jag blev sjukt glad i alla fall! Dock fick jag bara se en period visade det sig, men bättre än inget! Jag fick även skypa med den jag helst velat ha vid min sida just idag, vilket gjorde mig varm i hjärtat. 

Idag har jag tvättat för första gången på två veckor. Hehe. Behövdes om man säger så. Jag och Rose var och simmade idag efter skolan, vilket var lite nervöst. Dels för att ha sådant stort ansvar över henne, och dels för att jag inte vet hur man beter sig på ett bad med en fyraåring. Men det gick bra! Vi hade jättekul och mysigt, och hon ville inte gå därifrån. Killen i receptionen var extra snäll idag också och bjöd oss på dagens badstund. Snällt värre. 

Nu är det världens kaosväder utanför. K A O S. Alltså vädret i det här landet. Så himla konstigt. Och sämst. Åtminstone den här vintern, det regnar varenda dag! Och nu blåser det storm dessutom, vi får hoppas på bättre väder när jag vaknar igen. På tal om imorgon, jag ska gå på mitt första pass då! Body balance heter det, vilket visade sig vara yoga utan avslappningen haha. Kanske inte vad jag tänkt mig meeen... Kan bli bra ändå! Och imorgon kommer soffan! Yeeeey!

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0