2013 - EN SAMMANFATTNING

Så, 2013 var en ganska omtumlande år, om man kan kalla det så. Och ja det kan man, för jag bestämmer hehe. Många tunga hejdån, två nära vänner som åkte till USA, en tredje påväg. En pojkvän som flyttade till en annan stad, och så jag som själv flyttade iväg. Så mycket ledsamhet där, men också så mycket glädje, både för mig själv och för andra. Mycket förändring också. Jag gillar egentligen inte förändring, jag hatar verkligen att skiljas från saker och människor, jag lider helt klart av någon sorts separationsångest. Så det här året har varit tufft i det anseende, men man kan aldrig bli bättre på något om man aldrig tränar på det, vilket jag definitivt har gjort det senaste året. Jag har också lärt mig mycket och utvecklats mycket, både genom att åka som au pair, men även genom jobbet på Furuvik i somras. Överlag ett bra och utvecklande år, med några mindre dippar. 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0