2013 - FÖRSTA DELEN

Tänkte bjuda på en bildfattig (åtminstone första halvåret, då min dator kraschat..) årsresumé, kände att det kunde vara kul, främst för mig. Delar upp det i några delar, för det blir ett riktigt monsterinlägg annars. 

Årets första månader var inte speciellt händelserika måste jag säga. Var arbetslös för första gången i mitt liv vilket var sämst. Firade ett år med Alex, vilket givetvis var allt annat än sämst. Den dagen spenderade vi i Stockholm, då jag fick en weekend på hotell där av min pojke i födelsedagspresent. Helt underbart var det! Besökte Erika i Upplands Väsby med Sofia och hade det mysigt värre i några dagar. 

I april var jag på min första arbetsintervju någonsin. En gruppaudition på Furuvik, otroligt läskigt men det gick uppenbarligen bra då jag fick jobb där! Väldigt stolt var jag då. Åkte en vecka till Cypern med mami också, stort fokus på träning och avslappning. Helt underbart. Alex fyllde nitton också, mitt lilla aprilskämt. 

Maj bjöd på mitt livs andra bal, denna gång med Polhemsskolan istället för borgis och med Alex och Sofias klass istället för min. Dagen efter gjorde jag min första dag på Furuviksparken, och fick inse att min enorma nervositet varit väldigt onödig. Sa hejdå till skäris som flyttade till USA som au pair. Det skulle komma att bli det första av många jobbiga farväl (och på återseende) jag behövde ta 2013. Började även träna fotboll smått igen efter ett vinteruppehåll. 

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: erkovich

Åh ja just det! Det var ju asmys när ni kom till mig i Väsby! Bloggade typ inget under den tiden...

2014-01-09 @ 23:04:07
URL: http://edorsson.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0