AJ AJ AJ

Idag började jag dagen på favvocafét, som jag inte besökt sedan början av december. Förstår inte hur det kan komma sig. I alla fall så gick jag dit för att äta frukost och göra de sista installeringarna och nedladdningarna på datorn. En mumsig macka och deras underbara apelsinjuice slank ner, och datorn är nu redo att användas! Skönt. 

Något som var mindre skönt var det som hände när jag skulle hämta Rose på eftermiddagen. Precis utanför skolan lyckades jag trampa snett i ett hål i gatan, och hela foten knäcktes till. Det gjorde så sjukt ont, jag bara stod där och var tvungen att bita mig i handen för att inte börja stortjuta. Haltade som en tant till och från skolan med en storögd och oförstående Rose vid min sida. Efter den plågsamma promenaden fick jag leta reda på något att använda som bandage, ett par strumpbyxor slutade det med haha. Nu känns det bättre, men jag ropar inte hej förrän jag vet hur det känns imorgon bitti. Men hoppas på det bästa! Vore ju hemskt att inte kunna gå i helgen. 

Håller just nu på att få Rose att sova. Stackarn började nyss gråta för att hon saknar sin mamma så mycket. Tycker så himla synd om henne, hon träffar ju knappt sina föräldrar! Hemskt.



LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0