BÄSTA VECKODAN

Tränade lite idag igen. Gymmet är ganska väldigt litet, men fräscht och nya maskiner. Det verkar vara mest pensionärer och överviktigt, medelålders jamaicanskt folk som gymmar där haha. Och så jag då såklart. Lite annorlunda mot för korpen hemma om man säger så. Men det är bra! 

Rose utvecklade sitt underhållande uttalande om den förföljande månen idag. När den förföljt oss hela vägen till fotbollen och tillbaka var hon helt exalterad och kom med en härlig teori hur det kunde komma sig. Månen hade nog varit till samma ställe som oss och spelat fotboll med sina månkompisar. Ja men absolut, väldigt troligt! Haha. 
Har också noterat att hon är så himla söt ibland, alltså till utseendet, men det går inte att fånga på bild! Alltså det går verkligen inte. Hon satt och såg så gullig ut på bussen idag, men det här var det jag fick på bild:


Haha inte så lyckade bilder! Men hon kan vara väldigt söt ändå, så ni vet. 

Idag jobbar jag hela kvällen, då Steph och Jamie är ute och äter och är på filmpremiär. Inget mig emot, Rose somnade på tre röda och nu har jag soffan och tvn för mig själv hela kvällen. Jippiiiie!

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0