COSY

Rose somnade redan vid sju, så helt plötsligt fick jag en extra timme för mig själv. Hon är så go ibland, nu somnade hon upp och ner i sängen för att kunna hålla mig i handen och krama min arm ordentligt. Även om hon går mig på nerverna ibland så är jag så glad att jag fick just henne att ta hand om. Vi känns verkligen som systrar, hon kan göra mig galen samtidigt som jag tycker så mycket om henne. Ungefär samma grej som med Jacob, haha. 

Nu har jag ätit en bra middag och ligger för tillfället på mitt rum med tända ljus och smaskar i mig gotta. Ibland har man det bra! 

Imorgon ska jag åka in till stan och leta efter lite saker som jag inte hittade i helgen, tillexempel en bikini. Jag ska även testa ett par träningsskor som jag har kikat på och förhoppningsvis funkar de bra om jag har mina specialsulor i.

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0