FAN FÖR FULA FÖTTER

Jag har ett litet problem. Det har med mina förbannade fötter att göra. Jag behöver ett par nya träningsskor, framförallt att använda när jag gymmar och går på pass. För tillfället har jag ett par Asics som är grymma, i princip det enda märket som funkar som löparskor för mig, och de använder jag just nu till allt. Träna, promenera och till vardags. Inte bra. Så är alltså på jakt efter ett par nya skor, helst ett par från Nike. Eftersom att de inte i första hand ska användas till löpning tänker jag att det borde gå bra, och jag har alltid velat ha ett par snygga Nike, tycker att de är sååå mycket snyggare är Asics. Tyvärr har jag nu insett att mina fula, märkliga, disfunktionella och feldesignade fötter inte klarar av att använda de snygga skorna jag suktat efter. Det går helt enkelt inte. Snacka om besvikelse. Hittade ett par skor idag som jag känns okej, men vet inte om jag tycker att de är så snygga... Vad säger ni? OBS färgen är mörkare i verkligheten.


Hittade åtminstone en baddräkt idag, har letat efter en sån länge nu, som jag alltså kan ha när jag simmar. Planerar inte att använda den på stranden haha. 8 pund på primark, inte illa. Trots den starka motvilja jag känner till den affären, måste jag erkänna att den är bra ibland. En baddräkt, ett linne, en t-shirt och två par trosor för 19 pund, det är ganska okej. Bästa tiden att shoppa på primark: 10-11.30 på vardagar. Inga turister vakna än=ingen rugbymatch i gångarna. Hurra! 

LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Skorna var skitsnygga ! Men får vi se bild på baddräkten med dej i oxå !!;))

2014-01-29 @ 18:46:44
Skrivet av: Erika Edorsson

Snygga ju!

2014-01-29 @ 19:25:44
URL: http://kalifornication.blogg.se

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0