FELTAJMAT

Vad less man kan bli då. I flera dagar har jag planerat att idag gå till cafet och äta lunch och kolla på något bra svenskt program på mobilen. Dels för att jag precis såg att de har lasagne till lunch där (har inte ätit det på över fyra månader!!), dels för att fly undan från Jamie som är hemma idag. Vad kommer han då och säger tio minuter innan jag skulle gå? Att han skulle gå dit! Vilket fiasko. Jag vill ju definitivt inte gå dit med honom som han föreslog, det är ju honom jag vill komma iväg från haha. Så nu får jag sitta hemma och vänta i typ en timme och hoppas att han är klar med vad han nu skulle göra där (ingen av oss går egentligen tid för att fika eller äta, utan för att utnyttja deras wifi hehe). Tråkig tajming!! 

Har gymmat en timme idag och kollat in vilka tider badet har öppet. De har ett förvirrande schema där måste jag säga, ganska svårt att tyda ibland. Men vad tror ni, det som kallas "lane swim" måste ju vara motionssim? Alltså bansim? 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0