KOLAKAKOR

Mitt gymmande idag blev inte alls speciellt lyckat. Gymet är väldigt litet vilket gör att det inte krävs speciellt mycket folk för att göra det trångt, vilket hände idag. Var där i 45 minuter och jag tränade nog i 20 av dem, resten köade jag. Till slut fick jag nog och gick därifrån. Jag fick göra låren lite trötta i alla fall, får göra ett nytt försök i helgen. 

Vi bakade en maaaassa kolakakor idag. Det skulle bli 18 stycken - jo visst. Första gången det blivit mer än vad receptet sa, något måste ha blivit vääääldigt fel. Men men, Rose älskade dem i alla fall! Hon ville baka såna varje fredag sa hon, haha. Och förlåt pappa, vill inte fresta dig för mycket, men lovar att baka kolakakor till dig när jag kommer hem! 



LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Ser grymt goda ut !!!👍😄

2014-01-18 @ 12:20:13

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0