LET'S GO!

Jag har under den senaste veckan fört matdagbok över vad jag egentligen stoppar i mig, och jag mår illa av att se vad jag äter. Det är helt sjukt. Det har blivit 10 gånger värre sen jag kom hit, utan tvekan. Hade jag inte haft de gener jag har och den ämnesomsättningen skulle jag definitivt inte sett ut som jag gör, men jag kan garantera att min kropp mår otroligt dåligt på insidan. Därför har jag nu bestämt mig för att verkligen göra något åt det här. Idag har jag därför mätt mig och vägt mig för första gången på fem år. Tror ni jag var lite nervös eller, hatar att väga mig. Nu tänker jag i och för sig inte träna mer och äta bättre för att gå ner i vikt, utan för att bli starkare och må bättre, men det kändes ändå bra att ha en startvikt. Så idag ska jag göra upp en mat- och träningsplan för framtiden, och har inlett med ett gympass imorse och siktar på en promenad i eftermiddag. Nu så! 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Laila hjelte

Ser bra ut o låter sunt o bra ! Go girl

2014-01-19 @ 19:10:03

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0