SLÄPP ALDRIG TAGET HELT

Idag släpade jag äntligen med mig Jamie till gymmet och skaffade mig kort där! Efter en stunds förvirring och strul så hade jag plötsligt ett kort som gör att jag har tillgång till gym, pass och pool, och dessutom till två andra gym i närheten! Awesome! Så körde mitt första gympass idag sen i juni (!!!!) och ajajaj vilken träningsvärk jag kommer ha. Fokus på ben och balans idag. Jag fick kramp i låren mot slutet, antingen beror det på stenhård träning eller dåligt tränade ben. Kan vara en kombo känner jag. 

Har också fått ett nytt simkort till mobilen idag, men eftersom allt ska strula för mig (jag överdriver inte, det är inte mycket som flutit på smidigt här borta för mig direkt) så funkar det inte. Jag har ett nummer som folk kan ringa mig på, men jag kan inte nå någon. Hoppas det fungerar imorgon, håll tummarna mina vänner!! 

Nu sitter Rose och spelar spel på deras nya iPad och jag kollar på. Hon har ju kul i alla fall...



LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0