THE PECKHAM PELICAN

Ifall någon är intresserad mår min fot alldeles utmärkt idag. Jippie!! 

Jag träffade idag Kathrin på ett café här i närheten som jag inte visste fanns, ett sånt där riktigt hippt och modernt ställe. Gillade deras sköna soffor och så, men annars var det ganska skumt. Speciellt personalen. De ville vara så hipster att det bara blev konstigt att försöka prata med dem. Mycket märkliga. Men i alla fall, jag drack varm choklad ur en Barbiemugg och pratade bort någon timme med henne där. Hade ett riktigt bra samtal idag, väldigt kul att träffa henne måste jag säga! Det märks att vi träffats några gånger nu, stämningen är mycket mer avslappnad än i början. Skönt! 


Onsdag idag, alltså pannkakooooor! Tror jag aldrig är så pass uppskattad här som när jag gör pannkakor haha. Rose skulle kunna äta hur många som helst om man inte var där och sa stopp. Och varje gång Jamie är hemma när vi äter det hör jag honom sitta och humma nöjt för sig själv mellan tuggorna. Kul att man kan tillaga något vettigt åtminstone! Idag unnade jag mig några också, med melon till så det inte kändes för onyttigt. Har hittat hemligheten till bra pannkakor, åtminstone här borta med gasspis: en liten stekpanna! Med den stora blev de bara konstiga, så testade förra veckan med en liten, och jäklar vad bra de blir! Man lär sig något nytt hela tiden. 


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: ERIKA EDORSSON

Svar: Vill att du ska va med juuuu!!!! :(

2014-01-22 @ 22:14:56
URL: http://kalifornication.blogg.se
Skrivet av: Laila hjelte

Vad kul gumman ! O pannkakskung har du blitt !👍😉

2014-01-22 @ 23:36:46
Skrivet av: Anonym

Så definitionen av att svara är "ett svar får ges på en eller flera andra ställen. Dock får detta inte leda till en konversation"

2014-01-22 @ 23:47:55
Skrivet av: Jakob

Visst. Okej då gör jag det. Pinsamt att du inte kan erkänna.

2014-01-22 @ 23:53:24
Skrivet av: Jakob w

Okej. Fegt

2014-01-22 @ 23:54:32
Skrivet av: Jossan

Jag tycker det är fegt att ta bort bilder bara för att man inte tål sanningen.

2014-01-22 @ 23:56:01

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0