TJEJHELG VÄNTAR

Hej hopp! 

Igår fick jag agera statist här hemma då Jamie och hans kollega behövde lite hjälp. De gjorde en testfilmning inför ett jobb, så jag fick sitta på lite olika ställen och kolla på barnprogram medan de filmade ur olika vinklar och höjder haha. Intressant. 

Idag har jag mycket att göra! Börjar med att gymma lite och sen ska listan betas av. Och ikväll kommer jag åka in till stan och möta upp mamma, Anna och Julia! Jippiiiie! 

Märkte en spännande sak nyss. Mitt besökarantal hade igår ökat till det dubbla mot för dagarna innan! Hur konstigt är inte det? Vilka är ni främmande människor som plötsligt läser min blogg? Eller har blogg.se's statistik ballat ur helt? Överraskad blev jag i alla fall. 

LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0