VÅR I JANUARI

Jag var på en prommis idag runt den stora parken här i närheten. Inte Hyde park-stor såklart, men tillräckligt stor för ungefär en timmes promenad! Och herregud vilken bra promenaddag det var idag! Det var som en svensk aprildag här, soligt och varmt, glädje i luften och en massa kvittrande fåglar. Mycket folk ute och aktivitet överallt. Så himla härligt! Det finns en damm i den bortre delen av parken och åh så fint det var att gå runt den. Förgyllde promenaden med Filip och Fredriks podcast i öronen, så där gick jag runt och smålog för mig själv. Kände mig tillfreds med det mesta och hade en bra känsla i magen och hjärtat. Det var en bra promenad, minst sagt!




Gick förbi en fotbollsplan där de tränade för fullt. Kände plötsligt en sån himla saknad, det var en speciell lukt i luften och en sådan fin dag som påminde mig om de härliga vårträningarna, oftast på konstgräs. Finns stunder då jag verkligen saknar att spela fotboll 


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0