WHAT DOES THE FOX SAY

Jag har precis suttit vid middagsbordet i två timmar med mina tillfälliga Londonföräldrar. Jag har så himla svårt att berätta för dem att jag vill åka hem i mars, då ett halvår gått. Idag gjorde jag äntligen ett försök (efter en veckas förberedande och modsamlande) men det slutade bara med att jag började grina och i princip inte fick fram något annat än att jag kanske vill åka hem då. Fan vad jag hatar att jag är så känslig och konflikträdd! Och de är så himla snälla och bra, de bara säger att det är helt upp till mig och de behöver bara en månad och så där. Men det blir så jobbigt för de säger hela tiden att om de fick önska skulle jag stanna här ända tills Rose inte behövde en au pair längre. Jag känner mig så himla skyldig på något sätt. Jag tycker ju så mycket om dem, speciellt Steph. Jag vill liksom inte göra deras liv tuffare, för de är så snälla mot mig. Men det gäller väl bara för mig att samla ännu mer mod och göra ett nytt försök senare. 

Till något helt annat, stötte på en räv idag utanför dörren som följde med mig på min promenad en stund. De har pratat om att det finns mycket rävar här, men det här är första gången jag ser än så här nära inpå. Precis utanför dörren på parkeringen! Sen gick den samma väg som mig en liten stund innan den vek av mellan några hus. Väldigt spännande måste jag säga!
Var så exalterad att jag glömde att ta kort, så när jag till slut fick upp mobilen hann den iväg...


LÄTTA DITT HJÄRTA

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0