MASSA MYS OCH SÅNT

People! Long time no see. Som vanligt. Det här har jag roat mig med sedan sist:

Fikat och kubbat med fina furuvikare, i Furuvik

Ätit en härlig sommarmiddag med kärleken



Åkt nercabbat till harnäs och njutit av en ledig dag i solen



Spenderat en kväll i underbara stugan




Hade det mysigt i parken en dag med goaste Amelia 






Varit på en fantastisk sommarfest för alla furuvikare. Vilka grymma kollegor jag har!



Blivit skrämd av dessa snuskiga hedenhös-gubbar dagen efter sommarfesten. Den nedersta jäveln står preciiiiiiis innan för dörren och har dessutom en kniv i händerna, tror ni man blir lite rädd eller??




Och så har jag såklart jobbat en massa och haft kul (ibland) där med. Idag var det dock mindre kul, aldrig har jag svettats så mycket. De sista bilderna är från idag, märks det att jag var smått besvärad av värmen..?


LÄTTA DITT HJÄRTA
Skrivet av: Mathilda

Äntligen lite uppdatering, ME LIKE! :D

2014-07-24 @ 15:15:20
Skrivet av: Amelia

<3 <3

2014-07-24 @ 18:22:47

SHOOT MAN:

Namn:
REMEMBER ME?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0